کادر فنی تیم ملی کشتی فرنگی در اردوی نوجوانان

نظارت بنا بر تمرین آینده‌سازان 

محمد بنا به همراه ایرج قلاوند و رسول جزینی در تمرینات روز پنج‌شنبه‌ی هفته گذشته تیم کشتی فرنگی نوجوانان حاضر شدند و از نزدیک در کنار کادر فنی تیم نوجوانان به تمرین دادن کشتی‌گیران حاضر در اردو پرداختند.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، محمد بنا که از اوایل هفته‌ی گذشته در اردوی آمادگی تیم کشتی فرنگی نوجوانان حضور پیدا کرده بود در روز پنج‌شنبه 19 اسفندماه دو تن از مربیان و دستیاران خود یعنی ایرج قلاوند و رسول زینی را نیز به اردوی تیم نوجوانان آورد تا آن‌ها نیز تجربیات خود را در اختیار کادر فنی تیم نوجوانان و کشتی‌گیران حاضر در اردو قرار دهند.
در ابتدای تمرین نوبت صبح روز پنج‌شنبه محمد بنا سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی چند دقیقه  برای فرنگی‌کاران نوجوان صحبت کرد که این صحبت‌های بنا باعث ایجاد انگیزه بیشتر در بین نوجوانان شد. سپس فرنگی‌کاران نوجوان زیرنظر بنا، قلاوند، جزینی و کادر فنی تیم نوجوانان به انجام تمرینات کشتی پرداختند که در خلال تمرینات هر یک از مربیان به رفع ایرادات و اشکالات نوجوانان ‌پرداختند.
گفتنی است مرحله دوم اردوی تیم کشتی فرنگی نوجوانان به منظور حضور در رقابتهای قاره ای و جهانی تا روز پنج‌شنبه‌ی این هفته (26 اسفندماه)در مجموعه ورزشی برق تهران ادامه خواهد داشت.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد